Ads

Firstly,Thanks a lot coz sudi nak tgok my blog nie..

Enjoy reading.. n if got sumthing to says just leave a comment erk.. >_<"
Dont forget to be my follower..Thnks again!! =)

Tuesday, July 19, 2011

Tak tau malu!! Hehehe.. =)


09.Jun.2011


Arini pulak perjalanan ak ke perak!! Batu gajah,kampong btu stu..
umah sape?? sure2 la umah Abg Ijat tu..kduri smbut menantu pulak..xsangka ak ikot skali. Ak da pk mcm2..nak ikot ke tidak..perasaan tu da berbelah bgi tau..malu pon ade..yela nak p uma org yg tak knal..nak berkenduri pulak kat sna..byangkan la semua sedara mara dia datang nnt nak knal kan ape yer ak nie?? nasib baik la family tu dpt terima ak..siap pggil nme mnje ak kat kampong pulak tu..aish malu btol..
sepanjang ak dok situ mcm2 kje la ak bwat..knal ramai jgak la family nyer..Kak Izah..Rina..Ain..Kak YUs..Along..Kak NIza..Abg Yang..Kak Syafa..mama..papa..and yg pling tak ley bla skali da siap dikenen2 kan pulak…spe erk nme dia?? Hmm..Abg Izul..dia nie abg pada Kak izah yg ak rpt tu..hensem..kje plak gempak..malu ak nak dok situ..rse nak cepat2 blik je..mne tak nyer ari2 diusik cmtu..segan!!
Perjalanan balik kitorg plak singgah Cameron Highland..tp xbli pape sgt..stakat makan strawberry then photoshoot jer..Hmm..sronok berphotoshoot dekat Cameron..nak tgok?? Haha..jap erk..Scroll ajer bwah2 nie..

-Muka kepenatan bwat persiapan kenduri..-

-Thaqif-

-Konon2 tgok burung la..haha-

-Yg nie xtau la ape motif nyer nie-

-muka sombong abis!- =)

-yg pling kiri skali tu Abg Izul-

-Ni la Izah..ceh muka ak kat blakang mcm nak ngis jer..-

-Ni pulak mama-

-Kelly Castle-

-Pengantin Baru-

-Abg Ijat & Kak Syafa-

-Me n my acik-

-strawberry bentuk love..cntik kan??-

-Kat Tea Farm-

-Eeee..pegang ape tu??-


-Cuba cri ape yg tersembunyi?? hehe-

-Cewah,pakwe acik nie-

-mcm mengantuk jer nie?-

-Ni la dia benda nyer td-

-siput tea-

-Cewah..pndang ape la tu?? -

-Happy jer-

-Ini xtahan,ade ke cium daun teh??-

-Kreta Baru!! =) -



























No comments:

Post a Comment

get this widget here