Ads

Firstly,Thanks a lot coz sudi nak tgok my blog nie..

Enjoy reading.. n if got sumthing to says just leave a comment erk.. >_<"
Dont forget to be my follower..Thnks again!! =)

Saturday, June 9, 2012

Gua Musang~Cameron Highland

Next week lepas dri azab dlm utan..
Follow pulak trip Geology class ke Gua Musang~Cameron Highland..
Hahaha..jgn ckp la betapa excited nye ak..
Xpnh p jln2 nek bus ramai2 ngan member2 je..

Perjalanan Kami start pkul 10 mlm Hari Jumaat..
Tdo dlm bus la semalaman nak sampai ke Gua Musang..Actlly ak da biasa coz mmg itu la yg ak alami tiap2 kali nak balik uma..maklumla..jln balik ke rumah pakcik bus tu bwak kami..hehe

Subuh kami plak kat masjid kecik kat kampung ape tah..
yg pasti dkat Kuala Lipis..My hometown..hehe
(alamak..malu je tempat sendri xpnh tau ape nme kg tu...)

Then smbung perjalanan trus ke Gua Musang..smpai Gua Musang kami lunch kat sna..
Pastu bru la proceed tu our site visit..Site kitorg actly along the way to Cameron Highland form Gua Musang..
Bukan kat Gua Musang or Cameron..dah alang2 p bercuti la kan..

2-3 tempat berhenti tgok batu..pastu trus naek Cameron..
Best nye bila smpai sna..lpas siap2 mndi ak da start berjalan2 merayau kat Cameron..Seb bek slalu p sna..tau la jgak kan arah mane nk d tuju..Tp malang nye semua Strawberry Farm da tutup..hmm smpat bergamba je la..

Mlm nye pulak ke pasar mlm..cri makan cri souvenir cri pasal..hahaha
Esok pg bru la bertolak balik..Singgah la jgak tempat pling famous Ladang Teh tepi jln tu..
then turun Tapah n balik ke johor semula..

Hmm..Rase xpuas sgt dok skejap je kat Cameron..
Ayah..cuti panjang nnt kita p lpak Cameron erk...Uma kat Cameron tu da lme x p tgok..hahaha
(start da bwat alsan) hehe.. ;)

~hahaha..mcm body guard lak berdua nie.. ~

~ My classmate ~

Possing tyme

~ Merayau2~

~ Bersusah pyh nak amik pic ni ~

~ Pic ni paling sweet je di tgok  haha~

~ Hanya mampu bergamba ladang strawberry nye da tutup ~

~"It's Me" konon~

~Us~

~ Wolf n Panda girl ~



No comments:

Post a Comment

get this widget here