Ads

Firstly,Thanks a lot coz sudi nak tgok my blog nie..

Enjoy reading.. n if got sumthing to says just leave a comment erk.. >_<"
Dont forget to be my follower..Thnks again!! =)

Sunday, May 1, 2011

Tips Cover Malu

One day tu...ak ade terbaca tau satu note kat fb...
haish...mcm nak putus urat kentut ketawa...
Hahahha...

Nak bce?? Meh ak share...


1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh basikal: cepat-cepat naik basikal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....



Amacam??? ok tak tips2 dia??? sengal kan...
Hadui...skit perut ketawa...
semoga terhibur la yer..hehehe.. =)

No comments:

Post a Comment

get this widget here