Ads

Firstly,Thank you for your time reading my blog.

Enjoy reading.. and if got something to says just leave a comment.. >_<"
Dont forget to be my follower..!! =)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, December 10, 2010

~New Look~

Arinie my check list kena pegi tukar IC baru...
Ic lama tu dah buruk benor gaya nyer..pic pon tak cantik..hehehe..
So..dengan senang ati ayah bwak p pejabat pendaftaran td tuk tukar Ic..
Then..lepas tu going to saloon!! hahaha.. =)
Benda yg pling ak suka..lame dah rase tak bwat hair treatment..
Pegi trim rambut..perm skit..n then jd la the new look of me..
Hahaha.. agak cute yer..(hehe..prasan)
tp ok la..saloon tu best berkualiti n sgt berpatutan upah nyer..
so..nak kasi tgok mcm tak btol la kan..sbb tak bertudung so..
takde la pic yg nak d serta kan rinie...
So..im enjoy with my new look now.. hehe =)
Daaa..

No comments:

Post a Comment

get this widget here